תרופות קסם

6:33

שבוע לא קל עבר על כוחותינו ... דלקת באיזה עצב מיסתורי בגב התחתון ריתקה אותי למיטה והחזיקה כבת ערובה באיומי כאבי תופת.
ביום השני לזוועה צלצל שליח בדלת, ומה התרופה שהיתה בידיו ?
זאת :


מיותר לציין שהאושר היה אדיר! הרי חצי שנה בחרתי את הגוונים והטקסטורות ועוד חודשיים חיכיתי למשלוח.
הבעיה היחידה היא שעוד לא התמחתי במריחת לק במצב מאוזן....

הימים עברו, אני המשכתי להירקב במיטה בזמן שהחמודים האלה בוהים בי מהצד השני של החדר...ואז!
נו טוב, מה שקרה אז לא באמת כל כך דרמטי - הצלחתי לזחול מהמיטה ולהסריח את כל הבית בריח לק ואצטון.







את הלקים הזמנתי מהאתר הרשמי של  Dance Legend  , המחיר הממוצע ללק הוא 9$ והמשלוח לארץ גם יוצא בסביבות ה - 10$. לא זול אבל המבחר עצום והלקים נדירים למדי.
265
1009
094
930

פלטת החותמות נקנתה מ - aliexpress בחבילה של 10 פלטות במחיר מצחיק של 10$ - קישור.
ולק ההחתמה השחור מ- born pretty store-  קישור.

You Might Also Like

4 תגובות

  1. הלקים מהממים והמניקור... מעלף.

    השבמחק
  2. איזה יפים! יש לי לק אחד של דאנס לג'נד ובא לי עוד, אבל המשלוח קצת מרתיע :(

    השבמחק
  3. המשלוח באמת יקר... בגלל זה לקח לי חצי שנה של הכנה נפשית 😄 אבל הם כל כך מהממים שזה מפחית קצת מהכאב בכיס 😊

    השבמחק