מחוות פיוס

8:17

אני מודה באשמה.
הזנחתי.
הזנחתי את הבלוג, ועכשיו הגיע הזמן לכפר.

כמחוות פיוס ראשונה הכנתי כמה קולאז'ים המתמצתים את הרפתקאות ציפורניי בתקופה האחרונה :

בהשראת הקיץ ופרחי לוונדר - גרדיאנט בגווני סגול עם Essie- bikini so teeny & full steam ahead וורוד מס' 10 של PUPA , גליטר הולוגרפי (*מ-ה-מ-ם*) של HEAN מס' 269 , וחותמת עם פרחים ודבורה אחת שובבה (על האמה) מפלטת  JQ-45  אותה רכשתי ב- ebay . ניתן גם להזמין את הפלטה המקורית BP-52 באתר הרשמי. אבל אותי מייאש זמן ההמתנה הארוך למשלוח מהם. החיקויים עולים כמו הפלטות המקוריות בהנחה ולא נופלים מאיכותם.



עדיין במוד פרחוני - אחד מגווני התכלת היפים שיצא לי למרוח על ציפורניי , מס' 55 של PUPA , עם נגיעות vintage silver 488 של Ga-De . הגליטר הזהוב הוא של - KlEANCOLOR ושמו Tiara Gold 154 .
אומנם זהו גליטר מהמם, אך אי אפשר למרוח אותו סתם ככה עם המכחול, יחסי לק-גליטר לא נכונים בעליל. ואחרי תקופה של כשנה שהוא ברשותי , הלק השקוף שבו שוחים הגליטרים הפך לצהוב. לכן האפליקציה המומלצת היא בעזרת ספוג.
ולבסוף החותמת היא עם לק לבן של Buki Style הנמכר אצלנו ברשתות הפארם והוא לדעתי הלבן המושלם למשימה , פלטת BP-28 של Born pretty store

הבלוג צריך לשמור על מוניטין הגליטר, ולכן כאן נכנס לתמונה ה- 3D glitter של essence. בגלל שרציתי להשיג כיסוי מלא של הנצנצים השתמשתי בספוג לשם האפליקציה, אך אם רוצים להשתמש בו בתור טופ אפשר בכיף למרוח אותו בדרך המסורתית.
צבע הבסיס הוא mexican rose של Ga-De. אני לא חובבת גוונים וורודים ואדומים באופן כללי, הם לא מחמיאים לצבע העור ומבנה היד שלי, אבל הצבע הזה יוצא דופן . זהו הוורוד היחיד שנכון להיום השתמשתי בו 4 פעמים!!
פלטת ההחתמה הוזמנה כחלק מחבילה של 10 ב-10$ מ- aliexpress. כל הפלטות שניסיתי מהחבילה הזאת עבדו מצויין, אפילו לפעמים יותר טוב מהמקוריות .
החתמה כפולה על גליטר מלא , הצלחתי להוריד והציפורן נשארה במקום - SUCCESS !

ניסיון לשחזר עיצוב של Sveta Sanders עם גרדיאנט מאונך של סגול עם לבן. הגוון הסגול של Ga-De, הלא הוא wild iris . ומעל החתמה כפולה עם פלטת BP -L008 בגווני כחול ולבן ( פטריוטי ביותר ).
 קצת גליטר פה ושם , יצא רחוק שנות אור מהעיצוב המקורי, אבל אני מרוצה.


עוד כמה מהתקופה האחרונה שהתעצלתי להוציא את המצלמה והכל תועד מהסמארטפון .
אם משהו מאלה סיקרן אתכן ובא לכן לדעת איך או במה נעשה שימוש, רק תשאלו :)


שתהיה לכולנו שנה נפלאה , צבעונית ונוצצת!

You Might Also Like

4 תגובות

  1. שנה טובה! וברוך שובך :)
    אני מאוהבת בכל אחד מהעיצובים שעשית :) לא יודעת איך זה קרה, אבל רק עכשיו גיליתי את ניילפוליס... אז תודה

    השבמחק
  2. וואו. כל לק מלמיליאן! פשוט נפלא

    השבמחק