חג אביב שמח!

11:09


מרגישים את החג באוויר! 

חוץ מריח הפרדסים שמציף אותנו בערבים והשמש שמתעכבת בחברתינו עוד כמה שעות, מה שתורם לי להרגשת החג זה השופינג! 
כן, כן. כל ההתחדשות הזאת מסביב תורמת רבות לרצון לחדש את המלתחה, האקססוריז ואיך לא- אוסף הלקים, שגדל אקספוננציאלית גם ככה.

את רוב הלקים שלי של OPI ו- Essie אני רוכשת באינטרנט, ובעיקר מהמוכרת beautyzone2007 ב-ebay.
אבל...נדלקתי נואשות על funny bunny של OPI , ובזמן שמצמצתי הוא נעלם מהמלאי אצלה.
(מחירו 6$ ומשלוח 4.5$ , כלומר בסביבות ה-40 ש"ח)

 ברוב יאוש החלטתי לחכות. ואז....

ואז קיבלתי תלושי חג שמסתבר שתקפים ברשת April , וכאשר לתומי חלפתי על פני אחת מחנויות הרשת, מבטינו נפגשו!
מפה לשם תלוש החג שלי הצתמצם ב-65 שקלים חדשים. 


ובכן, אני גאה להציג בפניכן את FUNNY BUNNY המחמד החדש שלי !







כל כך פחדתי להרוס את הקסם שלו עם תוספת כלשהי שבסוף הלכתי על התוספת הכמעט בלתי נראית.

 (אני מרגישה מאוד אמיצה עכשיו להעלות תמונות מאקרו ציפורניים - ללא התערבות פוטופוש!)





השתמשתי גם לפרנץ' שמתחת וגם לחותמת ב-blanc של Essie, והפלטה היא דיופ של MoYou London אותה הזמנתי מכאן.



 
מקווה שאהבתן :)


ספרו לי מה דעתכן!
ומה הלק שהכניס אתכן לאובססיה קלה ? 



נ.ב
כל קשר לארנב הפסחא הינו מקרי בהחלט.



You Might Also Like

0 תגובות