על פילים ו- negative space

5:49


ישנם מספר טרנדים בעולם הציפורניים שעד עכשיו נמנעתי מהם .
לפעמים לא התחברתי לטרנד - כמו לקים ניאונים זוהרים שהזכירו לי תמיד מרקר שביום בהיר אחר מחליט לקפח את חייו ולנזול לתוך הקלמר התמים שלא ציפה לכך כלל.
לפעמים הטרנד עורר בי פחד מחשיפה - כמו הנגטיב ספייס. אומנם רק חלק מהציפורן חשוף, אבל הציפורניים שלי חסודות, לא ראו אור יום מימי כיתה ג' ותמיד נמצאות תחת מעטה קפדני של לק.

אז החלטתי לנסות את שניהם. ביחד. עם פילים.


שדה קרב


עכשיו, לעניין הפילים.
באחד משיטוטי בחנות יצירה נתקלתי בדבר החמוד הבא -


זהו מחורר בצורת פילפילון! לי הוא עלה 5.6 ש"ח , אך ניתן גם למצוא ב- ebay ב-3 שקלים. כאן.
אחרי שחוררתי איתו כל דבר אפשרי הגיע תורן של מדבקות לציפורניים. 



והרי התוצאה (הפסיכודאלית במידה) הסופית :





מהלקים של Sacara הופתעתי לטובה. הפורמולה לא רעה בשביל 4.90 ש"ח, אבל הריח קצת מעיק. 
זה אותו הריח הכימי שיש גם ללקים של ביוטיקר.
את ה- Golden rose הזמנתי מהאתר הפולני - http://ladymakeup.pl. ההתרשמות שלי מ 3 המלבנים שציירתי איתו - מושלם. אבל כמובן שהוא יבדק בצורה יותר דקדקנית בהמשך.

ולסיכום, כל מה שיש לי לומר זה:


You Might Also Like

2 תגובות

  1. אני ממש ממש לא חסידה של לקים ניאונים או של הנגטיב ספייס, אבל ממש התלהבתי מהתוצאה הסופית :)
    מעניין אם אפשר להשתמש במחוררים בצורות כשמכינים מדבקות-לק תוצרת בית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני בעצמי הופתעתי מהתוצאה:)
      אפשר בהחלט להכין ככה מדבקות לק, אני אפילו זוכרת של - paint them all יש פוסט בנושא. הנה הלינק: http://paintthemall.blogspot.co.il/2014/02/ga-de-crystal-glitters-swatches-review.html?m=1

      מחק